Başkan Kibar “Fatsa’mıza büyük bir aile olarak hizmet etmeyi sürdüreceğiz”
Fatsa Belediye Başkanı İbrahim Etem Kibar, belediyenin Kademe Birimi’nde görev yapan personelle bir araya gelerek yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu. Birim çalışanlarıyla sohbet eden Başkan Kibar, özverili çalışmalarından dolayı tüm personele teşekkür etti.Şehre sunulan hizmetlerin arkasında büyük bir emek ve güçlü bir ekip ruhunun bulunduğunu ifade eden Başkan Kibar, Kademe Birimi’nin belediyecilik hizmetlerinin kesintisiz şekilde sürdürülmesinde önemli bir rol üstlendiğini söyledi.
Araç ve ekipmanların bakım ve onarımından, cadde ve sokakların temizliğinde kullanılan araçların sahaya hazır hale getirilmesine kadar birçok görevin büyük bir titizlikle yerine getirildiğini belirten Kibar, “Her gün şehrimizin dört bir yanında gece gündüz demeden fedakârca çalışan mesai arkadaşlarımızla bir araya geldik. Hem sohbet ettik hem de hizmetlerimizi daha da ileriye taşıyacak konularda istişarelerde bulunduk. Kademe Birimimiz, belediyemizin en güçlü destek noktalarından biridir” dedi.
Alın teriyle Fatsa’ya değer katan tüm belediye çalışanlarına teşekkür eden Başkan Kibar, “Birlik ve beraberlik içerisinde, aynı hedefe gönül vermiş büyük bir aile olarak Fatsa’mıza hizmet etmeyi sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

