30 yıl sonra gelen anlamlı buluşma
Fatsa Belediyesi Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Mesut Ergün, 1996 yılında askerlik görevini yaptığı İstanbul Boğaz Komutanlığı’nda birlikte görev yaptığı Ülkiye Tuna ve eşiyle, yaklaşık 30 yıl sonra Fatsa’da yeniden bir araya geldi.Yıllar sonra gerçekleşen buluşmada eski günler yad edilirken, görev dönemine ait hatıralar da tazelendi. Samimi bir ortamda geçen görüşmede dostluğun ve vefanın yıllara meydan okuduğu bir kez daha gözler önüne serildi.
Mesut Ergün, uzun yılların ardından gerçekleşen bu anlamlı buluşmanın kendileri için büyük mutluluk olduğunu ifade ederken, Ülkiye Tuna ve eşiyle yeniden bir araya gelmenin ayrı bir değer taşıdığını belirtti. Duygu dolu anların yaşandığı buluşma, hatıra fotoğraflarıyla ölümsüzleştirildi.
