Görüntülenen Sayı: 2856
2856 | Yayım Tarihi: 27 Haziran 2026 Cumartesi
  • Ana Sayfa
  • Haberler
  •  Spor 
  • Köşe Yazarları
  • Bunları Biliyor musunuz?
  • Vefatlar
  • Güneşlik
  • Dost Siteler
  • Künye
  • İletişim
  • Son Sayı
Ana Sayfa » Haberler » Bankacılıktan seracılığa.... Fatsalı Merve Tutal desteklerle kurduğu seralarda sebze ve meyve üretiyor

Bankacılıktan seracılığa.... Fatsalı Merve Tutal desteklerle kurduğu seralarda sebze ve meyve üretiyor

Bankacılıktan  seracılığa.... Fatsalı Merve Tutal desteklerle kurduğu seralarda sebze ve meyve üretiyor    İstanbul’da finans sektöründe çalışırken memleketi Ordu’ya dönüş yapan ve Ordu Büyükşehir Belediyesinin destekleri ile seracılığa başlayan 28 yaşındaki Merve Tutal, 3 serada meyve ve sebze üretiyor.

   Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in 2019 yılında göreve gelmesi ile başlayan tarım ve hayvancılık hamlesi kent geneline yayılmaya devam ediyor. 7 yılı aşkın süredir hayata geçen yatırımlardan ve desteklerden de üreticiler faydalanmayı sürdürüyor. Bu desteklerden yalnızca bir tanesi olan sera naylonu desteğinden yararlanan üreticiler hem daha fazla alanda üretim yapma imkânı buluyor hem de ekonomik kazançlarını arttırıyor.
BANKACILIKTAN İSTİFA ETTİ SERACILIĞA BAŞLADI
   İstanbul’da özel bir bankada çalışan 28 yaşındaki Merve Tutal’da geçtiğimiz yıllarda Fatsa ilçesinde yaşayan ve seracılık yapan annesinin yanına izne geldi. Annesi ile birlikte sera ile ilgilenen Tutal, izin süresince yaptığı işleri çok sevince mevcut işinden istifa ederek Ordu’ya yerleşmeye karar verdi. Ordu Büyükşehir Belediyesi ve ilgili kurumların desteği ile seracılığa yönelen Tutal, bugün 3 serada annesi ile birlikte çok sayıda sebze ve meyve üretiyor. Büyükşehir Belediyesinden sera naylonu ve teknik destekler alan Tutal, yine seralarında ürettiği sebze fidelerini de Büyükşehir Belediyesinden alarak üretim yapıyor.
     
TUTAL: “EN ÖNEMLİ DESTEKÇİMİZ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ OLDU”
    İstanbul’dan Ordu’ya dönüşünü ve seracılığa girişini anlatan 28 yaşındaki Merve Tutal, bu süreçteki en önemli destekçisinin Ordu Büyükşehir Belediyesi olduğunu belirtti.
Seracılıkta daha da büyümek istediklerinin altını çizen Tutal şöyle konuştu:
“İstanbul’da özel bir bankada çalışırken Ordu’ya izne geldim. O zaman köydeki yaşamın İstanbul’daki hayattan daha iyi olduğunu ve sakin olduğunu gördüm. Pandemi sonrası annem seracılığa başladı. Ben de annemin izlediği yoldan gitmek istedim ve istifamı ederek Ordu’ya yerleştim. Ordu Büyükşehir Belediyesi ve ilgili kurumların destekleri ile bir sera ile başladık. Bu serada ürettiğimiz ürünlerimiz çok beğenildi. Bunun üzerine Büyükşehir belediyesinin destekleri ile ikinci seramızı ve sonrasında iki sera daha kurduk. Bir seramız fırtına da yıkılmıştı. Bunun üzerine Büyükşehir Belediyemizden sera naylonu desteği alarak seramızı yeniden kurduk. Bu seralarda ürettiğimiz sebze fidelerini de yine Büyükşehir Belediyesinden aldık ve çok iyi verim elde ettik. Müşterilerimizde ürünlerimizi çok beğendi. Bu çalışmaları yaparken doğal üretim yapmaya özen gösteriyoruz. Bu çalışmalarımızı daha da büyütmek istiyoruz. İşinizi ne kadar iyi yaparsanız getirisi o kadar fazla oluyor. Bankada çalışırken mental olarak çok yoruluyorduk, burada da fiziken yoruluyoruz ama bundan şikayetçi değiliz. Ben bize bu süreçte destek veren Ordu Büyükşehir Belediye Başkanımız Dr. Mehmet Hilmi Güler ve ekibi başta olmak üzere tüm kurum ve kuruluşlara çok teşekkür ediyorum.”

¬ Facebook'ta Paylaş

Yalnızca aboneler yorum yazabilir.

Diğer Manşet Haberleri:
  • Kahverengi Kokarca ile mücadele kapsamında 300 Bin Samuray arısı doğaya salındı

  • Diğer Haberler:
  • Başkan Güler Fatsa ve Kumru’da talepleri dinledi
  • Fatsa sahili 25 yıllık asfalta veda ediyor
  • Mustafa Ünver Böke Fatsa Kaymakamı olarak atandı
  • Bankacılıktan seracılığa.... Fatsalı Merve Tutal desteklerle kurduğu seralarda sebze ve meyve üretiyor
  • Fatsa’da yaz temizliği seferberliği
  • Başkan Kibar: “Güçlü ulaşım altyapısı, güçlü bir geleceğin temelidir”
  • Fatsa’da Kokarca ve Keneyle mücadelede doğaya sülün salımı gerçekleştirildi
  • Eşsiz manzara, eşsiz lezzet: Çerkezler tepesi açık restoranı hizmette
  • Yalıköy’de Kabotaj bayramı coşkusu ekin uzunlar konseriyle zirveye çıkacak
  • Kıvanç Menekşeoğlu doçent oldu
  • Ordu Üniversitesi ve SLN Tekstil Arasında Üniversite-Sanayi İş Birliği Protokolü İmzalandı
  • Ordu’dan İngiltere’ye Bal ihracatı yapıldı
  • Geçtan’dan YKS vurgusu: “Bu hizmetin Fatsa’ya kazandırılmasında emeği geçenlerden biriyim”
  • FATSO Başkanı Tayfun Karataş: “Artık Gündem Ekonomi olmalıdır”
  • Büyükşehirden anında müdahale.. Heyelan sebebiyle kapanan yola alternatif olarak açılan güzergah beton konforuna kavuştu
  • Fatsa’da babalar gününde anlamlı buluşma
  • Fatsa belediyesinden kırsal mahallelerde taş duvar çalışmaları
  • Sanatçı Soner Arıca’nın annesi son yolculuğuna uğurlandı
  • Başkan Kibar “Fatsa’mıza büyük bir aile olarak hizmet etmeyi sürdüreceğiz”
  • 30 yıl sonra gelen anlamlı buluşma
  • Betül ve Furkan dünya evine girdi
  • Fatsa’da OFF-ROAD heyecanı yaşanacak... 4-5 Temmuz’da 19. Karadeniz OFF-ROAD kupası 1. ayak Fatsa yarışları düzenlenecek
  • Fatsa eski Belediye Başkanı Yener Topaloğlu Güneş Gazetesi’ni ziyaret etti
  • Mehmet Gümüş gazetemizi ziyaret etti
  • Anahtar Parti’den gazetemize ziyaret
  • Ordulu Mustafa Bük için heykel çağrısı

  • Abone Bilgileri

    Abone girişi yapınız
    Abone Kodu:
    Parola:
    Şifrenizi almak için tıklayın

    • Hava Durumu
    • Arşiv


    Kaynak: Meteoroloji Genel Müdürlüğü






     Güneş Gazetesi © 2005-2026 Her hakkı saklıdır.